Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Η ανάγκη για ποιοτικές μεταφράσεις στον Ελληνικό Τουρισμό είναι πιο εμφανής από ποτέ για αυτό επιλέξτε εκείνο το μεταφραστικό γραφείο που μπορεί σας εγγυηθεί την επιτυχία
Όλοι οι επαγγελματίες που ασχολούνται με το Τουριστικό προϊόν στη χώρα μας έχουν την ανάγκη ποιοτικών μεταφράσεων από εξειδικευμένους μεταφραστές για έναν και μόνο πολύ καλό λόγο.
Ο λόγος αυτός έχει να κάνει με το γεγονός ότι στη δουλειά όλων των επαγγελματιών που ασχολούνται με τον τουρισμό όπως είναι οι (ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες εστιατορίων, Τουριστικοί πράκτορες και οι ξεναγοί) υπάρχει κάτι κοινό. Ο κοινός παρονομαστής είναι η ανάγκη γιαποιοτικές μεταφράσεις κειμένων σχετικών με τις υπηρεσίες τους σε πολλές γλώσσες έτσι ώστε οι ανάγκες των πελατών να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Πέραν της ποιοτικής παροχής τουριστικών υπηρεσιών οι ποιοτικές μεταφράσεις είναι ζωτικής σημασίας και για την ίδια την κερδοφορία της επιχείρησης καθώς:
Οι πελάτες σας από το εξωτερικό θα μπορούν να σας βρουν αναζητώντας απλά τις υπηρεσίες σας είτε σε γνωστά websites όπως το tripadvisor είτε στις μηχανές αναζήτησης(Google,yahoo,yandex,Bing) (υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι έχετε πραγματοποιήσει SEO ώστε να βρεθείτε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης των εν δυνάμει πελατών σας).
Στην εποχή μας το 1ο πράγμα που κάνουν οι άνθρωποι όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους είναι να αναζητήσουν πληροφορίες στο Internet χρησιμοποιώντας κάποια μηχανή αναζήτησης ή να τις ψάξουν απευθεία σε κάποιο γνωστό site πληκτρολογώντας λέξεις κλειδιά που αφορούν το ταξίδι τους ή τον προορισμό τους.
Παράδειγμα :
Ο Harry από τo Manchester της Αγγλίας θέλει να επισκεφθεί με την οικογένεια του για διακοπές την Χαλκιδική ή την Θάσο κατά την Θερινή περίοδο. ΟHarry λοιπόν είναι αρκετά πιθανό να γράψει την φράση «hotels in Chalkidiki» σε κάποια γνωστή μηχανή αναζήτησης προκειμένου να εξασφαλίσει την στέγαση του εκεί. Πληκτρολογώντας αυτήν την φράση στον Harry θα εμφανιστεί μία λίστα με ιστοσελίδες στη μητρική του γλώσσα.
Αν η δική σας ιστοσελίδα βρίσκεται στις πρώτες σελίδες της Google με τα κείμενα της να έχουν τύχει καλή μετάφρασης τότε είναι πολύ πιθανό ο Harry να θελήσει να επικοινωνήσει μαζί σας και γιατί όχι να τον κερδίσετε !
Βρείτε το κλειδί επιτυχίας της επιχείρησης σας :
Η μετάφραση των διαφημιστικών σας ενεργειών στην γλώσσα των πελατών σας αποτελεί κλειδί της επιτυχίας σας.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους προκειμένου να μετατρέψετε μία επιχείρηση η οποία κινείται με «αργούς ρυθμούς» σε μία η οποία είναι «πολυάσχολη» είναι η δημιουργία διαφημιστικού υλικού και η διάδοση του σε πολλές γλώσσες και χώρες στόχους. Ακόμα καλύτερα αυτό που πρέπει να κάνει κάποιος είναι να δράσει στοχευμένα και οι μεταφράσεις των κειμένων σας να είναι στις γλώσσες των πελατών από τις “αγορές-στόχους” από τις οποίες θέλετε να τους προσελκύσετε.