Διεύθυνση:  Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631

Τηλέφωνα:  +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651

Ωράριο Λειτουργίας:  Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.

Email: info.alphaermis@gmail.com

Μεταφράσεις Ιστοσελίδων για Τουριστικές επιχειρήσεις

Πιθανώς να  αναρωτιέστε πως θα μπορούσατε να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας σε μία δύσκολη εποχή σαν την σημερινή. Πως θα μπορούσατε να φέρετε στην εταιρεία σας όλο και περισσότερους πελάτες σε μία εποχή που όλοι τους ψάχνουν ?

Ένας τρόπος για να το πραγματοποιήσετε είναι να μπορείτε να επικοινωνείτε με νέους πελάτες από το εξωτερικό μέσα από την ιστοσελίδα σας αν όμως είναι από το εξωτερικό οφείλετε να το κάνετε στην  γλώσσα τους.

Φαίνεται δύσκολο έργο, και μπορεί να είναι, αν δεν ο τρόπος που θα πραγματωθεί δεν είναι προσεκτικά σχεδιασμένος και εκτελεσμένος.

Τα καλά νέα είναι ότι τώρα οι μεταφράσεις Ιστοσελίδων μπορούν να γίνουν ευκολότερα από ποτέ άλλοτε και σε αυτό το άρθρο θα δώσουμε 5 λόγους για τους οποίους ο κάθε επιχειρηματίας οφείλει να το σκεφτεί περαιτέρω

metafraseis-istoselidwn

1. Αύξηση εσόδων και αύξηση κερδών

Χωρίς έσοδα και κέρδη μία επιχείρηση δεν μπορεί να διατηρηθεί. Αν μία επιχείρηση εμφανίζει μείωση εσόδων τότε αυτό που έχει να κάνει είναι να σκεφθεί μία καινοτόμα στρατηγική !! Ίσως η μετάφραση της Εταιρικής σας Ιστοσελίδας είναι μία από αυτές !!

poliseis-e-commerce

2. Επέκταση σε νέες αγορές

Εάν η επιχείρηση σας δραστηριοποιείται στο κομμάτι του τουρισμού τότε καλύτερα να σκεφτείτε την μετάφραση της εταιρικής σας Ιστοσελίδας στις γλώσσες των πελατών σας έτσι ώστε να βρίσκουν ευκολότερα πληροφορίες για εσάς στην γλώσσα τους και στη μηχανή αναζήτησης της χώρας τους.

Παραδείγματος  χάρη αν οι καλύτεροι πελάτες σας είναι Γερμανοί ή Ρώσοι τότε σίγουρα η μετάφραση της ιστοσελίδας σας στις γλώσσες τους θα τους χαροποιήσει ιδιαίτερα ενισχύοντας παράλληλα τα κέρδη σας.

3. Παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης και βελτίωση της εμπειρίας τους πελάτη όταν πλοηγείται στην Ιστοσελίδας σας

Θα πρέπει να λάβει κανείς υπ όψιν του ότι το πρώτο πράγμα που κάνουν οι άνθρωποι όταν ψάχνουν στο Internet για αυτό που τους ενδιαφέρει  είναι να βρουν  μία ιστοσελίδα την οποία μπορούν να διαβάσουν στη γλώσσα τους.

Αν δεν μπορούν να κατανοήσουν τα κείμενα της ιστοσελίδας σας είναι πιθανότερο να προτιμήσουν κάποιον ανταγωνιστή σας ο οποίος τους προσφέρει στην μητρική τους τις πληροφορίες τις οποίες χρειάζονται.

Η προσφορά ποιοτικότερων υπηρεσιών δεν τελειώνει με την μετάφραση της ιστοσελίδας σας σε μία άλλη γλώσσα .Αυτό σημαίνει ότι η μετάφραση θα πρέπει να αποτελέσει ένα κομμάτι μίας συνολικότερης προσπάθειας.

Στον τομέα της μετάφρασης όμως αυτό που θα πρέπει να αποφύγει κανείς αν δεν θέλει να κάνει μισές δουλειές αλλά κυνηγάει ένα καλό αποτέλεσμα είναι να μην χρησιμοποιήσει κάποιο πρόσθετο αυτόματης μετάφρασης για την ιστοσελίδα του. Εκτός από το μεγάλο κόστος απόκτησης του το κείμενο θα περιέχει και πολλά λάθη τα οποία θα απομακρύνουν τον επισκέπτη.

Από την μεριά μου θα προτείνω να επιλέξει το μεταφραστικό γραφείο που ειδικεύεται στις μεταφράσεις Ιστοσελίδων και είναι σε θέση να παρέχει αυτές τις υπηρεσίες σε περισσότερες από 35 γλώσσες.

metafraseis-istoselidon

4. Αύξηση της κίνησης στην Ιστοσελίδα σας

Μεταφράζοντας τα κείμενα σας στη γλώσσα των εν δυνάμει πελατών σας σημαίνει ότι αυτά μπορούν να βρεθούν από τις μηχανές αναζήτησης και με την κατάλληλη προώθηση να φτάσουν σε ανθρώπους τους οποίους ενδιαφέρουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας.

5. Νικήστε τον ανταγωνισμό

Δραστηριοποιηθείτε σε μία αγορά στην οποία δεν υπάρχουν οι κυριότεροι ανταγωνιστές σας ,επιλέξτε το κατάλληλο μείγμα Marketing και νικήστε τον ανταγωνισμό. Χρησιμοποιήστε την μετάφραση των κειμένων σας ως το εργαλείο το οποίο θα ξεχωρίσει εσάς από τους υπόλοιπους, το ανταγωνιστικό σας δηλαδή πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.

metafraseis-antagonismos-min

Συμπέρασμα

Έως τώρα έχουμε μάθει ότι υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία οι επιτυχημένες εταιρείες έχουν από κοινού.

Ένα από αυτά τα πράγματα είναι η δυνατότητα τους να επικοινωνούν με τους πελάτες τους σε διάφορες γλώσσες.

Επικοινωνήστε λοιπόν με τους πελάτες σας στη γλώσσα τους μέσω της ιστοσελίδας σας και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να επιλέξετε το κατάλληλο μεταφραστικό γραφείο για την δουλειά.