Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Σήμερα λοιπόν θα ρίξουμε μία ματιά στις μεταφράσεις που αφορούν τον τομέα του τουρισμού, ειδικότερα τα ξενοδοχεία, και τρόπο με τον οποίο οι χαμηλής ποιότητας μεταφράσεις μπορούν να τα καταστρέψουν.
Πρώτα από όλα οφείλουμε να τονίσουμε ότι τα τελευταία χρόνια τόσο η Παγκοσμιοποίηση όσο και η εκπληκτική ανάπτυξη των μέσων μεταφοράς προσφέρουν στους ξενοδόχους και τους πάροχους τουριστικών υπηρεσιών ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα. Αυτό δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι πελάτες από ολόκληρο τον κόσμο μπορούν πλέον και να τους βρουν αλλά και να ζητήσουν τις υπηρεσίες τους.
Ο τομέας της φιλοξενίας και οι ιδιαιτερότητες του
Ο τομέας της φιλοξενίας όμως εκτός ότι αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας μας ήταν πάντα μία αγορά με ιδιαιτέρως υψηλό ανταγωνισμό, με άλλα λόγια γιατί να επιλέξουν εσάς και όχι τον ανταγωνιστή σας ?
Την απάντηση σε αυτό μπορείτε να την δώσετε εσείς γιατί σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από εσάς όσον και αν εκ πρώτης ματιάς φαίνεται το αντίθετο.
– Τι πρέπει να κάνετε ώστε να προτιμούν εσάς και όχι τους άλλους που προσφέρουν τις ίδιες ή παρόμοιες υπηρεσίες με εσάς ?
– Μα φυσικά να τους ξεπεράσετε εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο το ή τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα. Ένα από τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε είναι να δείτε που είστε καλοί και που θα μπορούσατε να γίνεται ακόμα καλύτεροι
Προσθέστε αξία στην επιχείρηση σας
Ο ευκολότερος τρόπος για τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν ξένους επισκέπτες είναι να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες τους, προσφέροντας κάτι δηλαδή το οποίο δεν μπορούν να το βρουν αλλού ή ακόμα καλύτερα κάνοντας τους να νιώσουν όπως δεν έχουν νιώσει ποτέ.
Αυτό μπορεί να γίνει με τη μορφή των πληροφοριών που περιέχονται στην ιστοσελίδα, στο μενού στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, στο check-in των επισκεπτών, στις διαφημιστικές πινακίδες και τις πινακίδες πλοήγησης εντός του ξενοδοχείου, στα φυλλάδια αλλά και στις ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Όλες αυτές οι πληροφορίες λοιπόν σε συνδυασμό με την άψογη εξυπηρέτηση θα συμβάλουν σημαντικά ώστε κάθε πελάτης να μείνει όσον τον δυνατόν περισσότερο ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες σας. Προσοχή όμως όλα αυτά θα συμβούν όταν οι πληροφορίες που προαναφέραμε είναι μεταφρασμένες στη μητρική γλώσσα του επισκέπτη.
Από πλεονέκτημα σε μειονέκτημα
Πως όμως μπορεί μία επιχείρηση να καταστρέψει την εικόνα της και να μετατρέψει ένα πλεονέκτημα σε μειονέκτημα ? Μα όπως είπαμε και στην αρχή μέσω μίας κακής μετάφρασης η οποία εφόσον περιέχει ανακρίβειες μπορεί να κάνει ιδιαίτερα μεγάλη ζημιά στην επιχείρηση σας.
Αποτέλεσμα αυτής της ζημίας είναι οι μόνοι ωφελημένοι από αυτήν την ιστορία να βγουν οι ανταγωνιστές σας.
Αποφύγετε λοιπόν τις κακοτοπιές επιλέγοντας τις επαγγελματικές μεταφραστικές υπηρεσίες από το μεταφραστικό γραφείο Alpha Ermis