Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Με το Internet να έχει αναδειχθεί ως το σημαντικότερο μέσο επικοινωνίας σε κάθε πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας μπορεί πλέον κανείς να αντιληφθεί τον κόσμο ως ένα μεγάλο χωριό. Ένα χωριό στο οποίο οι διαφορετικές γλώσσες και τα σύνορα για όσους θέλουν να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες δεν αποτελούν εμπόδιο καθώς η επικοινωνία προφορική αλλά και γραπτή επιτυγχάνεται εύκολα μέσω της βοήθειας των μεταφραστών.
Σήμερα λοιπόν από επιχειρηματικής πλευράς τα μεταφραστικά γραφεία παίζουν έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ακόμα και των πιο μικρών.
Οι μικρές επιχειρήσεις λοιπόν έχουν πλέον την δυνατότητα να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές και να ανθήσουν οικονομικά αν εκμεταλλευτούν τους νέους καινοτόμους τρόπους διαδικτυακής διαφήμισης.
Το μέσο για να το επιτύχουν αυτή τους την επιδίωξη είναι μέσω της μετάφρασης όπου είναι και ένας τομέας με σημαντική βαρύτητα για κάθε μικρή επιχείρηση η οποία θέλει να κάνει το βήμα παραπάνω.
Σκοπός της επιχείρησης αυτής είναι να προσελκύσει ανθρώπους που ενδιαφέρονται να μισθώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αυξάνοντας την πελατειακή της βάση αλλά και γιατί όχι να βρεθεί σε μερικά χρόνια είτε εκεί που σήμερα βρίσκονται οι μεγάλες επιχειρήσεις είτε να τις ανταγωνίζεται επάξια.
Οπότε το συμπέρασμα το οποίο μπορούμε να εξάγουμε με ασφάλεια είναι ότι κάθε μικρή επιχείρηση η οποία θέλει να προσεγγίσει νέους πελάτες από το εξωτερικό πρέπει να σκεφτεί σοβαρά έναν τομέας και αυτός δεν είναι άλλως από τις μεταφράσεις Ιστοσελίδων. Αν οι ανταγωνιστές σας έχουν την δυνατότητα να πουλάνε τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους στο εξωτερικό τότε αυτομάτως βρίσκονται ένα βήμα μπροστά σας και οφείλετε να τους προφτάσετε. Διαφορετικά, οι ανταγωνιστές σας θα αρπάξουν ένα μεγάλο μερίδιο στη συγκεκριμένη αγορά χωρίς να αντιμετωπίζουν κανένα είδους ανταγωνισμό από εσάς χάνοντας κατά πάσα πιθανότητα μια τεράστια πελατειακή βάση την οποία αν είχατε πράξει διαφορετικά θα ήταν δική σας.