Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
Διεύθυνση: Χαλκέων 11, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54631
Τηλέφωνα: +30 2310232301, +30 2310232307, +30 6951565651
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 9 π.μ. – 7 μ.μ. Σάββατο: 10 π.μ. – 2 μ.μ.
Email: info.alphaermis@gmail.com
1. Μην μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε έναν ερασιτέχνη μεταφραστή. Το να μιλάει και να γράφει κάποιος δύο γλώσσες δεν τον κάνει μεταφραστή. Οι Επαγγελματίες μεταφραστές χρειάζεται να μπορούν να κατανοήσουν τόσο την γλώσσα πηγή όσο και τη γλώσσα-στόχο. Προκειμένου κάποιος να είναι ειδικός στον τομέα του εκτός από το απαιτούμενο τεχνικό λεξιλόγιο, θα πρέπει να έχει λάβει την απαιτούμενη εκπαίδευση, συχνά σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Επίσης, συνήθης είναι η πρακτική οι μεταφραστές να εργάζονται από και προς τη μητρική τους γλώσσα καθώς ελάχιστοι είναι οι μεταφραστές οι οποίοι έχουν τα εχέγγυα να πραγματοποιήσουν μεταφράσεις σε ζεύγος γλωσσών που καμία από τις 2 δεν είναι μητρική τους.
2. Να είστε εξαιρετικά σαφής σχετικά με τις γλωσσικές απαιτήσεις σας πριν από την έναρξη της μετάφρασης. Θα πρέπει να ρωτήσετε το πώς θα πραγματοποιηθεί η μετάφραση και ποιες είναι οι χρεώσεις, μερικά μεταφραστικά γραφεία πληρώνονται ανά λέξη, άλλα με την σελίδα. Η δυσκολία του κειμένου και οι τεχνικές του απαιτήσεις όπως επίσης και το ζεύγος γλωσσών που θα μεταφραστεί επηρεάζουν σημαντικά την τιμή, αυτό που έχετε να κάνετε είναι απλά να ρωτήσετε.
3. Πριν πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε μετάφραση που αφορά τις εξαγωγές εξετάστε το πώς λειτουργεί η αγορά και ποια προβλέπεται να είναι η απόδοση των επενδύσεων σας από χώρα σε χώρα. Τρομακτικό είναι πώς ορισμένες εταιρείες απέτυχαν καθώς δεν επέλεξαν σωστά την αγορά-χώρα στην οποία το προϊόν τους θα μπορούσε να τα πάει καλά. Μεταφράζοντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, κείμενα μάρκετινγκ, ή μια μεγάλη ιστοσελίδα σε άλλη γλώσσα, ή μια σειρά από γλώσσες, μπορεί να κοστίσουν ακριβά, εσείς ξέρετε αν το προϊόν σας θα έχει εκεί έξω αρκετή ζήτηση ώστε να δικαιολογήσει το κόστος επέκτασης ; Έχετε ερευνήσει την αγορά για να εκτιμηθεί η πιθανή ζήτηση ;
Όλοι αυτοί οι λόγοι θα πρέπει να διερευνηθούν προκειμένου η επένδυση που θα πραγματοποιήσετε να αποδειχθεί επιτυχής.
Μεταφραστικά γραφεία Θεσσαλονίκη : Κάντε την σωστή επιλογή επιλέξτε Alpha Ermis